Julegaver jeg lagde…..

Her er noen av gavene jeg lagde til jul…..

Min svigermor ønsket seg et kjøkkensett med brikker og 2 løpere i blått og hvit….,så det fikk hun!  Siden jeg fikk vite det «bare» 14 dager før jul, så fant jeg ut at det ville gå raskt å sy det i «crazy quilt»……

img_03181

Jeg lagde en liten løper til «vaskedamen» min……

img_0271

Min bror og familien fikk spisebrikker!

img_0292

Nå tror jeg at jeg skal gi meg med «crazy quilt» for en stund…… Det har tatt «litt av» for meg!!!!  He,he

Jeg lagde en «pose» til en vinflaske som min mor fikk til julegave….

img_02621

2 kommentar to “Julegaver jeg lagde…..”

  1. Marita Says:

    Flotte ting du har gitt bort. Crazyteknikken er meget anvendelig ser jeg. Har ikke prøvd så mye av det ennå.

  2. AnneH Says:

    Så flotte ting du har laget. Tenker svigermor ble glad for det fine kjøkkensettet ; )

Legg igjen en kommentar