Igang med sengeteppe…..

Ja, nå har jeg kommet godt i gang med dobbelt sengeteppe!!   Siden fredag – har jeg fått sydd 50 Rådhustrapp-blokker!  Og enda er det ihvertfall 50 stk. igjen!  Min mann syntes det ble litt vel mye rødt, så vi har blitt enige i å ha blokker med mye lyst i og .  Blokkene er ca.20 x 20 cm store, og  jeg syr dem på et vlieselin (som har tegnet cm ruter på), og syr dem på samme måten som «sy på papir».  Da blir blokkene helt nøyaktige, siden jeg bruker strekene å sy på.

img_0443

Slik det ser ut nå, så tror jeg ikke at jeg har nok stoff!!  Må nok kjøpe litt mer lyst…..Tror nok at jeg har nok av de røde……

2 kommentar to “Igang med sengeteppe…..”

  1. AnneH Says:

    Så flink du har vært da! Så smart å sy på ferdige ruter.

  2. Marita Says:

    Rødt er nå lekkert da! Smart å sy på rutevliselin. Å sy på vlies gjør de jo mer stødig også, vil jeg tro.

Legg igjen en kommentar

