Fornyet lyslykt……

Her en dag, så tok jeg å fornyet lyslykten min som var blitt stygg, litt rustet etter utendørs-brukt på vinteren……  Jeg prøvde meg på det som Anne  gjorde – å spraye den med spraylakk.  Min mann hadde en rest av svart spraylakk liggende, så jeg brukte like godt den!  Her ser dere resultatet…..!

Før……..

img_0738

og etter……. 🙂

img_0750

Nå er den klar til å brukes på sene sommerkvelder!

2 kommentar to “Fornyet lyslykt……”

  1. AnneH Says:

    Så flott den ble da. Vi gikk motsatt vei når det gjelder farger. Mine svarte ble lyse 😉 Da gjenstår det å vente på sommerkveldene hvor vi tenner lys ute.

  2. Hege Says:

    Hei hei.Så mange flotte små gaver du har på lager nå, det er jo alltids bruk for en liten hilsen,og da er det nu bra fint å ha en hjemlaget på lur:)

Legg igjen en kommentar

