Nye stoffer…….

Jeg har hatt litt oppryddning på syrommet mitt…..  Har røsket ut en del stoff fra skapet mitt.  Det som var av småbiter og som jeg var lei av – har havnet i en pose som min svigermor har fått!! 

Her på hjemstedet, så var det 50% på alle stoffer i butikken…..  Da måtte jeg benytte sjansen til å handle litt «nytt».  Alle som syr lappeteknikk vet hvor «avhengige» man blir på stoffer 🙂

Jeg hadde også bestilt fra  Amerika, og fikk pakke i posten samme dag som jeg handlet her.  Så jeg har brukt helgen på å vaske og stryke stoffene 🙂

IMG_1501

Helt til venstre på bildet er 30 cm biter, mens de 2 andre buntene er 50 cm eller 1 m 🙂  Tilsammen så er det 20 m 😉

Jeg passet på å kjøpe mest av «basis» stoffer,  det er noe som går mye av!  Så haugen min har ikke blitt så fargerikt. ……

Nå ser det litt ryddigere ut i skapet mitt.  Glemte å ta et bilde før jeg satt igang 😦 , da klarte jeg ikke å lukke dørene!!

IMG_1505

Nå spørs det hvor lenge det vil holde seg slik……. hi,hi ;-))

7 kommentar to “Nye stoffer…….”

  1. Marita Says:

    Kjekt med litt opprydding og reorganisering. Flink jente!

  2. Kjersti M Says:

    Alltid kjekt med noe nytt i stoffhylla og enog med deg ang. basis stoffer. Stormønstrede har en tendens til å bli liggende her. Spennende å se hva det blir ut av de 20 meterene 🙂

  3. Krøllemikkel Says:

    Så herlig med orden i stoffene. Mine har en tendense til å bli kaos. Trengs en opprydd med jevne mellomrom!

  4. tubakk Says:

    Så fint og ryddig. Men er du som meg, er det ikke lenge før du må ta en ny runde. Mye fint å se på bloggen din.

  5. Anne Says:

    Så flott det har blitt. Får håpe du kommer igang med å sy snart da. Gleder meg til å se hva du skal lage.

  6. Hanne Says:

    Her var det mye lekkert – både nytt og «gammelt» 🙂

  7. 2ne Says:

    Dette ser bra ut – og selvfølgelig skjønner jeg at du trengte alle stoffene du handlet. Ønsker deg en god helg.

Legg igjen en kommentar

