Diverse….

Ikke alltid like lett å sette seg ned å skrive et nytt innlegg etterhvert som jeg syr noe.  Her legger jeg ut oe av de siste arbeidene jeg har sydd 🙂

Her har jeg sydd en mappe til Symaskinsnålene. Her oppbevarer jeg de nålene jeg sjelden bruker…..Da har jeg litt oversikt over hva jeg har.

CIMG3135

CIMG3136

Her har jeg sydd et lite reisemappe/kursmappe til det nødvendigste man trenger å ha med seg. Det er mange lommer i den, både med og uten glidelås.

CIMG3132

CIMG3131

En liten brikke som jeg har sydd.  Var på en kurskveld bare for å komme ut og treffe andre mennesker 😉

CIMG3138

Jeg har en servise fra Firkløveren som heter «Pilgrim».  Har lenge tenkt på å få sydd 12 spisebrikker til den med en brodert sommerfugl på, som skulle passe sånn noelunde til serviset.  Har ikke så avansert broderingsmaskin, men fargene passer greit til serviset. Her har jeg brukt en gammel Damaskduk (fra min mor) som hadde stygge flekker på, slik at jeg fikk nok til midtpartiet på brikkene.  Har også litt gullbånd sydd på med sikksakk m/usynlig tråd.

CIMG3141

2 kommentar to “Diverse….”

  1. Liv Ragnhild Aurlund Fjeldet Says:

    Så mye fint Sheila. Nydelig sommerfugl på spisebrikkene.

  2. Torill Says:

    Så flink du er. Flotte brikker og mapper, kjempefint 🙂 Hilsen Torill

Legg igjen en kommentar